Klasične tehnike

Elektroterapija

Podrazumijevamo primjenu različitih struja u terapijske svrhe. U mogućnosti smo primijeniti interferentne, dijadinamske struje, ionoforezu, TENS i elektrostimulacije. Primjenjuju se kod smanjenja boli, oteklina, kod sportskih ozljeda, problema smanjene cirkulacije, pojačane mišićne napetosti, jačanja mišića i dr.

Fizio centar Deković

Elektroterapija

Ultrazvuk terapija

Terapija ultrazvukom je primjena ultrazvučne energije u svrhu liječenja, putem gela ili lijeka – ultrasonoforeza, na neki segment tijela. Najčešće se primjenjuje u tretiranju sportskih ozljeda, ožiljaka na koži i u tkivu, pri upalama tetiva, reumatskim artrotskim promjenama, miogelozama i dr.

Magnetoterapija
(impulsna)

Magnetoterapija je primjena impulsnih magnetskih polja u terapijske svrhe. Magnetsko polje prodire kroz ljudsko tijelo pobuđujući struju u njemu, zahvaćajući svaku stanicu organizma i koristi se u širokom spektru stanja kao što su bolesti i oštečenja mišićno koštanog sustava (nagnječanja, istegnuća, napuknuća, ozlijeda ligamenata, nekroza, pseudoartroza osteoporoza), reumatske bolesti, stanja nakon operacija te bolesti središnjeg i perifernog živčanog sustava (neuralgije, spastične klijenuti, mlohave pareze, glavobolje).

Laser

Laser je uređaj koji emitira svjetlosne zrake posebnih svojstava. Koristi se kod ozljeda mekih tkiva, istegnuća, hematoma, tendinopatija, kod bolnih stanja, artritisa i cijeljenja rana.

Aparatna i ručna

limfna drenaža

Aparat za limfnu drenažu koristi tlačni val i time doziranim pritiskom poboljšava limfna drenaža. Do drenaže dolazi na osnovi pritiska manžeta napunjenih zrakom, do kojih se zrak dovodi iz baznog uređaja kroz sustav cjevčica. Unutar manžeta se formiraju ugodni valovi tlaka koji postižu brže kolanje tekućine čime ubrzavamo izmjenu tvari i čišćenje od toksina.

IC lampa

IC lampa koristi infracrveno zračenje u terapijske svrhe. U fizikalnoj medicini ove zrake koriste se u svrhu površinskog zagrijavanja, opuštanja mišića i smanjenja boli. Često je primjena IC lampe u kombinaciji sa drugim terapijskim procedurama kao što su ručna masaža, kineziterapija ili dekompresijska terapija kralježnice.

Sportska masaža

Posebna masažna tehnika namjenjena profesionalnim i rekreativnim sportašima koja se primjenjuje u svrhu prevencije i liječenja ozljeda sportaša.

Medicinska masaža

Manualna tehnika masaže za bolne i napete dijelove tijela kao što su vrat, ramena i leđa, kojom se otklanja bol, spazam, grč mišića i miogeloze (nakupine mliječne kiseline u obliku bolnih otvrdnuća). Terapeut locira i posebno obrađuje – deaktivira bolne točke koje uzrokuju spazam mišića cijelog područja. Ova tehnika je idealna za osobe koje su prisiljene biti dugo u određenom položaju kao npr. rad za kompjuterom pri čemu dolazi do zamora mišića te pojačanog stvaranja mliječne kiseline.